Časté otázky - FAQ

Je servis Jesenice otevřený denně?

Servis Jesenice je otevřený dle našich možností. Na informačních stránkách Google je uvedena otevírací doba pondělí až neděle 9 až 20 hodin. To platí pro konzultace a objednávky servisu. Většinou se přijímu oprav můžeme věnovat až po 17. hodině. Proto je důležité, abyste předem zavolali nebo napsali e-mail a dohodli si termín. 

Vždy se snažíme najít nejlepší možný čas pro vás nebo si zařízení u vás vyzvedneme.

Používá Servis Jesenice originální díly Apple?

Originální displeje Apple iPhone používáme díky repasím poškozených předních panelů. Displej se odseparuje od zbytků skla, vyčistí a následně se nalepí vakuovou metodou na nové sklo.

Ostatní díly pro Apple jsou vždy z druhovýroby. Originální díly vám namontují jen v autorizovaných servisech Apple - jejich seznam ZDE. Apple neprodává náhradní díly.

Jsou moje data z opravovaného telefonu, tabletu či počítače v bezpečí?

Na bezpečnost dat můžeme nahlížet ze dvou pohledů.

První je profesionální přístup a profesní čest, která nám velí NEnahlížet do dat uložených v opravovaném zařízení.

Můžeme vám poradit se zabezpečením vašich dat i bezpečným mazáním souborů. U většiny servisních zákroků na telefonech nepotřebujeme heslo zámku obrazovky, vaše data jsou tedy v bezpečí.

Druhá rovina se týká mazání dat během servisu. Vždy apelujeme na zákazníky, aby si důležitá data zálohovali, nejlépe na více míst (včetně internetových úložišť). Je to dobré udělat nejen před servisem. Většina servisních zásahů (výměna displeje, tlačítka a podobně ) se obejde bez ztráty dat, ale vždy se jedná o zásah do zařízení a může být vyžadováno následné tovární nastavení, které uložená data nenávratně smaže.

Jak rychle umíte opravit telefon, tablet nebo počítač?

Vždy se snažíme vyřešit opravu vašeho zařízení co nejdříve. Většinu lapálií s vaším elektronickým kamarádem umíme vyřešit do dvou hodin i dříve. Někdy jsme ale limitováni dodáním náhradních dílů, které zrovna nemáme skladem.

Opravíte mi telefon, tablet či počítač i u mě?

Opravíme, pokud to bude možné vzhledem k povaze opravy a pokud sídlíte v rozumné vzdálenosti od Jesenice u Prahy. 

Příklad: Pokud máte na vašem iPhonu 6 rozbitý přední panel a bydlíte blízko, tak vám displej opravíme u vás. Potřebujeme k tomu jen stůl, židli, dostatek světla a asi hodinu času.

Můžu iPhone, iPad nebo Macbook poslat do Servisu Jesenice poštou nebo kurýrem?

Zajisté, vše s vámi dohodneme po telefonu nebo e-mailem. Hned po opravě a otestování vám zařízení pošleme zpět na vaši adresu, pečlivě zabalené. A bez příplatku za dopravu.

Jaké jsou záruky?

Záruka na opravenou závadu je 6 měsíců. Přičemž platí standardní podmínky, jako u záručních oprav. To znamená, že pokud se bude jednat o poškození servisovaného zařízení mechanickým poškozením, stykem s tekutinou nebo použitím nestandardní nabíječky, záruka logicky zaniká.

Dále si vyhrazujeme neposkytnout záruku na zařízení, která byla poškozena vodou nebo nesou známky oxidace a zařízení značně mechanicky poškozená. Na opravě takových zařízení s vyloučením záruky se vždy domluvíme předem.

Liší se cena, kterou Servis Jesenice deklaruje při prvotní diagnostice?

V drtivé většině případů je expertní odhad ceny i konečnou cenou za servis.

V některých případech se ovšem může vyskytnout i další závada. Někdy se po otevření telefonu zjistí, že za odchlípnutým sklem displeje není pád, ale nafouknutá baterie. V takovém případě baterii vyměníme se slevou, resp. jen za cenu náhradních dílů. O navýšení ceny se vždy domlouváme se zákazníkem. Stejně tak se může stát, že cena za servis bude nižší, než předem deklarovaná.

Ručí servis za opravované zařízení?

Vážíme si vaší důvěry a vždy se maximálně snažíme telefon, tablet nebo počítač opravit. Bohužel některá chytrá zařízení, zejména ta, která utrpěla tvrdý pád nebo koupel se mohou jevit, jako funkční, ale při jejich rozebrání se doslova rozpadnou. Za závady, které se objeví po rozebrání, servis nemůže nést zodpovědnost.

Platí se i za diagnostiku u zařízení, které nebylo opraveno?

Prvotní diagnostika je vždy zdarma. Nepotřebujeme váš telefon rozebrat do šroubku, abychom vám řekli, že už nikdy nepůjde opravit a navíc si řekli třeba o 499 Kč za diagnostiku. První diagnostika je zdarma.